Panik

Igår hände det en del saker på kvällen som gjorde att jag längtade efter Ludde, min pojkvän, så sjukt mycket! Jag ville inget annat än att träffa honom och jag ville träffa honom nu.
Jag ringde till honom och som den grymma pojken han är så sa han att han gärna åker och träffas. *superlycklig tjej*

Problemet är bara att vi bor ca 35mil/350km... så vi bestämde oss för att åka båda två och mötas "på mitten". Vi skulle mötas på Strömsholm. Det är dock ca 13 mil från mig och 22mil från honom... men han åkte 5 minuter innan mig och kör som en jävla galning,  så vi kom fram exakt samtidigt! 

Min kille är verkligen bäst! 

Det var det som hände igår kväll. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0