Ta upp bloggandet under sommaren?

Hej, det va länge sen nu! Jag funderar på att göra de (se rubrik). Jag har märkt att jag har cirka 3 följare som kollar min blogg varje dag, även fast jag inte har bloggat på flera månader! Naaaw, gulle er! ♥ Men nu, i alla fall en månad framåt kommer jag ju vara hemma och ha tillgång till internet så då kan jag ju passa på att blogga lite för er som är intresserade. Sen åker jag till Falsterbo och efter det ska jag jobba i Skåne i cirka 3 veckor! Kul!!
 
Idag har jag hunnit gå upp, äta kladdkaka och leka lite med datorn... inte så mycket de, men snart ska jag till stallet och ta hand om fina Tindra och jobba några timmar också. Så jag antar att jag är hemma cirka nio-tiden idag.
Saknar min finaste Shakira sjukligt mycket!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0