Klarat sig.. nästan.

 
 
Regn... svensk sommar.
 
Tja, idag har jag varit och pussat lite på min lilla ponny, Tindra. Finaste tjejen, hon ska skos imorgon tror jag (?), mamma fixar nu när jag är hemma. Sen har jag jobbat från halv sex till ungefär halv nio, ponnytrav! Det var najs. Började göra iordning Ismira vid ungefär halv sex eftersom kunderna skulle komma sex, men de blev cirka 45min sena så jag och Hanna fick sita och vänta. Solsken och 7 söta små shetlandsponnys som betar framför en, inte helt fel!
Sen kom kunderna och vi började travet och allt flöt på, en liten incident men alla klara sig utan skador. Måste bara säga att Rastaborgs shettisar är bäst! De är grymma i alla citationer, inget som slår dem! Bästa arbetskamraterna. Precis när travet har slutat kommer det stora mörka moln.... Jippe, regn... åskade och spöregna hela vägen upp till stallet, dygnsura. Plockade in alla söta pollar i stallet, gav min egen ponny mat och sen åkte jag hem. Fick skjuts av bästa Gia, Clara och Maya! 
 
 
Sådan matte, sådan häst.... Sova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0