Dålig uppdatering..

Jag ber om ursäkt till de få läsare jag har... men jag lever i stallet nu, har då inte med mig min dator. Tyvärr...
 
Förra veckan var jag i stallet 14 timmar om dagen. Från 8-22, blev ganska trött. Jag vet att det är mitt val och jag gör det ju medvetet för att det är kul att vara i stallet. När jag kom hem var jag heeeeeelt slut så jag duschade och dog i min säng varje kväll. Sen upp igen vid 06:30, ni kanske undrar varför jag har varit i stallet så mycket ändå? Det är för att jag har jobbat ridläger, från 10-17 och innan de jobbat i stallet från åtta, där försvann all min tid. Efter det har jag såklart ridit min häst, sen Olle och Nemo ibland.
 
På helgerna har jag varit på landet med min kompis Anna. Hon och jag går så jävla bra ihop! Tur de, eftersom det inte finns så många jämnåriga på Husarö (mitt landställe). Men jag och Anna kan vara ifrån varandra i mer än 1/2år och sen när vi träffas är det som vi sågs igår. Så himla skönt. Vi lever då tillsammans på en ö med hennes hund Zumba. Tältar, grillar, åker bår, går hundprommenader, äter glass, badar och solar! Sånt som man ska göra på sommarlov helt enkelt. Det är jätteskönt med lite "lov på lovet". Vi har det iaf skitmysigt!
 
 
Trackback
RSS 2.0