Tja!

Har precis kommit hem och käkat, potatis och korv! *MUMS*
Känner mig inte bättre, utan bara som jag gett upp livet...
Aja, vi tar insidan någon annan gång.
Vi kör på utsidan: Den alltid lika glada, galna och kaxiga hästtoken!

Idag har jag ju somsagt varit i stallet rätt länge, behövde nog de!
Men ALLTID ska man få massa jäkla kommentarer, va fan..
BRY ER INTE OM MITT LIV, NI HAR ETT EGET?!
Inte riktat till mina älsklings-bebisar i stallet!
För ni i stallet är bäst! Ni frågar och bryr er, Love ya!♥

Hoppade och red ut barbacka idag (fick bli dubbla pass igen). Först red jag 30min ut, barbacka i solen, mest för att jag skulle må lite bättre. Då var hon snäll, förutom att hon blev "rädd" för ett ihopblåst sjul. Då höll jag på att flyga av! MEEEEN jag satt kvar?!! :D

Sen hoppade jag i sista gruppen. Kändes bra idag! Förutom att hon inte riktigt gick fram till bettet, men skit samma... för vi slog höjdrekord!! Jag och Tindra hoppade 115/120cm idag :D
Så det kändes iaf som ett bra avslut på dagen ;)

Och för första gången kände jag riktig LYCKA idag, när jag red ut på Tindra! :D
Det är inte ofta jag känner lycka :(

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova.

Tindra & Kajsa i hagen idag :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0