Lördag! :D

Godmorgon alla morgon-trötta tjer! Och killar?
Har precis vaknat, sitter och läser bloggar + lyssnar på swedish house Mafia's nya låt Greyhound. Shiiiit, låten är grym! Snart ska jag gå ner och äta å efter det hoppar jag in i duschen.

Efter det blir det stallet! Möte med Div. III och uteritt. Sen ska jag rida ut med min ev. medryttare! Ska bli kul. På torsdag/fredag eller i helgen kommer en som ska provrida Tindra också, för att bli medryttare! Hon som kommer då har haft 3 egna hästar och tävlat upp till Medelsvår i dressyr, så det ska bli riktigt kul att se någon så duktig i dressyr rida henne. Fast iofs har jag ju sätt mamma rida henne, å mamma har tävlat MSV A i dressyr!

Men nu måste jag kila! Btw, ska hinna med Nemo idag oxå! ;)

Finaste Bebisen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0