Godmorgon!

Hejsan alla människor! :)
Har varit en skitjobbig natt + igårkväll hände det en sak som oxå var sjukt jobbig.
Känner mig inte "physikt" hel.
Det syns inte på utsidan.
Jag känner mig verkligen inte bra på insidan idag, jag orkar inte.
Livet blir inte så som man alltid vill.
Det är väl det jag lärde mig igår, driv/jävlas inte med andra!
Du straffar bara ut dig själv i slutet ändå...
Och det var väl det som hände
Aja, nog om det... jag har fattat vilket misstag jag gjorde och kommer inte göra om det.
P.S! Dethär handlar INTE om hästar/stallet eller skolan.

Idag tänker jag åka ut till stallet,
det ända stället där man kan vara ifred, utan att vara ensam♥
Och jag behöver få tänka..
Alltid när jag är ledsen eller mår dåligt är det hästarna som hjälper mig upp igen!
Dom är så jäkla fantastiska djur, finns inget bättre i hela världen!
Behöver ta det lugnt idag, känner mig verkligen physikt sjuk.

I will be there for you♥


Kommentarer
Postat av: NORA

Säg till om du vill prata med ett pucko! ;)

2012-03-06 @ 20:38:50
URL: http://norajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0