♥ Älskling ♥

Sitter uppe just nu, i mitt lilla mörka rum och gråter.
Jag läntar så otroligt mycket efter min bebis, min älskling, mitt allt, min Shakira♥
Saknar henne otroligt obeskrivligt mycket
Jag vill bara att allt ska vara som förr!
Att hon stod där i hagen med Kelly och väntade när man kom från skolan
Att det var hennes gnägg man hörde när man ropade bebis/älskling i stallet
Men allt blev så fel.
Min älskling
Ett sista hejdå, en gång mer, sen aldrig igen
De var det hemskaste jag någonsin gjort!
Jag visste att hon hade så otroligt ont och man vill inte se någon man älskar lida
Det är det absolut värsta som finns!
Men samtidigt vill man inte lämna den man älskar för sista gången
med vetskapen att man aldrig kommer få träffa henne igen♥

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket
och jag kommer aldrig gömma dig, någonsin! ♥
R.I.P Shakira



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0