Frågor och svar!

 
Emelie Thorén   
Vad hette nu "din" förra häst? :)        
 
"Min" förra ponny hette Shakira, bara Shakira :)
 
Lovisa                                                   
Kan du göra ett inlägg om hur det va att hyra ponny från Karlshem,
alltså från provridngarna till slutet? :) din blogg är jättebra!
 
Japp, det kan jag göra!
Jag rekomenderar VERKLIGEN att hyra en ponny från karlshem!
Det är jättebra att hyra ponny innan man köper egen.
Både barn och föräldrar får verkligen reda på hur mkt pengar och tid
det krävs om man har häst!
 
Jag var och provred Shakira 2ggr. Första gången tog jag med mig min mamma,
alltså min dressyr-tränare! Då fick jag hjälp med grunden och nästa gång tog jag
med mig min hopptränare och så hoppade vi lite.
 
Jag bestämde mig för att ta henne. Hon stod på Rastaborg hela året till juni,
när vi skulle lämna tbx henne...
Men i slutet av Juli kunde jag inte hålla mig!
Vi hade nämligen bestämt oss för att köpa häst efter sommaren,
en som jag och Jenny skulle dela på.
Men både jag och Jenny ville ha tillbaks våra karlshems ponnier!
Jag och Shakira, Jenny och Aladin!
Så vi hyrde dom ett år till!
 
Sen på höstlovet skadade sig Shakira och jaa... det blev väll slutet på våran historia.
R.I.P!
Älskar dig, kommer alltid göra, har alltid gjort♥
 
Tillbaks... Aud va/är jättesnäll och lät oss operera henne (på strömmsholm)
även fast det skulle gå ut över försäkringspengarna! Men det lyckades ju inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0