Tja Sömnig..

Godmorgon alla sömntutor.. :p
Jag är iaf sjukt trött (och hungrig!) så jag ska skriva lite i mitt mörka och ♥varma♥ rum, innan jag går ner och väcker mig själv med en macka.. ^^

Idag så börjar skolan = VÄRSTA ÅNGESTEN!
Inte ett dugg mysigt med skola, längtar inte alls! Hur faaaan kan man längta t skolan?!
De e något som inte jag fattar iaf.. men efter skolan blir det väl stallet! :D
Jag ska förmodligen fixa transporten lite, för på lördag besiktigas Tindra! :D ♥
Och om hon går igenom så hämtar vi henne direkt!!
Så på lördag kanske man har sin egna första häst! :D

Så sjuuuukt kul! Äntligen kan man säga "min egen" har längtat efter dom orden ^^ ♥

Söt♥

Du med gumman! ♥♥♥

PUSS på er! Ses och hörs ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0