Konstiga kommentarer?

KommentarTid 
Stina b om Sent:
Thea Hallsten ( m dandy) påstår att du fått 80 miljoner på temple run stämmer det? ;) bra blogg!

 Eeeeh, nej. Jag har aldrig fått 80miljoner på Tempel Run.. kan inte ladda ner några spel på min mobil. Men tack, kikade in på din med, fin! :)

KommentarTid 
hannah om Godmorgon:
något ska det vara inte någon haha!
19 Januari, 09:52  
hannah om Godmorgon:
snälla söta gumman dra upp linnet! VI måste göra någon snaaaart! <3

Ja Hanni!! Vi måste göra något! och jag måste få komma och titta när du rider din häst och du får komma och titta på min! ;)
Och vad är meningen med Urringat? Okej, visst de va kanske lite väl.. men du måste inte titta ;)
Bilderna är till för dom som faktiskt vill titta. Det finns 2 olika sidor av mig, kan man ju säga... 

   
"Jag bryr mig inte hur jag ser ut"-tjejen.. ↑

"Hallå! Kolla, jag finns faktiskt oxå!"-tjejen.. ↓
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0