Godmorgon

Godmorgon alla sköna läsare! :D
Hoppas ni mår bra idag, iallafall bättre än vad jag gör! Eftersom jag är sjuk.. :(
Jag vaknade ganska sent eftersom vi har sovmorgon
och kände att jag mådde illa och hade feber :(
Jag gick ner och åt frukost, tänkte att jag var hungrig att de var därför jag mådde illa.
Men neeej dåå, de var de inte mådde lika illa och febern kändes inte bättre..
Gick upp och tog "öron-tempen" (hihi) och de va 38.2 i ena ocg 38.5 i andra = FEBER
Så jag ringde mamma och berättade att jag var sjuk och stannade hemma idag.

Efter de gick jag och lade mig igen somnade nästan på direkten! :D
Sov i 2-3timmar innan jag väcktes av min kakkadua (fågel, pappegoja) som satt och skrek..
Har aldrig hört henne skrika så, hon skrek verkligen!!
La huvudet under kudden och försökte att låsats som inget och somna om igen.. men!
Det gick inte.. gick ner och sa åt henne, gjorde mig en macka och gick upp igen.
Och nu sitter jag här och bloggar och kollar bloggar+FB ;)


Trött tjej efter stallet ;)

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: hannah

snälla söta gumman dra upp linnet! VI måste göra någon snaaaart! <3

2012-01-19 @ 09:51:09
URL: http://enhasttjej.blogg.se/
Postat av: hannah

något ska det vara inte någon haha!

2012-01-19 @ 09:52:05
URL: http://enhasttjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0