Tja!

Hemma från stallet nu! Efter typ en låååång dag i stallet!
Först hade vi 3 lektioner i skolan; språk, svenska och idrott..
Sen drog jag och Jenny till stallet med kvart över tolv bussen! :D
Vi red ut LillMyra och det gick bra!
Men Tindra fick ett lite CP-ryck... och då blev matte sur! 
Det blev en liten "fight", men matte tog komandot rätt snabbt
och gick som segrare ut ur ronden! ;)

Jenny, Nemo och Tindra! :)♥

Efter ridpasset mockade vi och släppte tbx hästarna i hagen.
Sen var det dags för Tävlings-kickoff! :D
Det kom någon jätteduktig "tjej" som hade en liten föreläsning,
den var jättebra och hon var TYDLIG och man fattade!
Bra, att alla verkligen fattar hur/vad man ska göra ;)

Efter de fick jag rida Bella en kortis, NICE! :D

Jag och min fina Tindra! ♥

PUSS! Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0