Tja tja blöggen! ;)

Just nu sitter jag på SOlektion. Nice, men min vanliga "blogg-lektion" typ.. och vet ni? Det är fredag idag! så jäkla lycklig!!

Idag ska jag till stallet. Tindra ska vila idag, eftersom det blev privatlektion igår. Så åt henne ska jag bara mocka och fixa lite halm + mat ;)

Sen ska jag "sitta" lite på Bella! :D Jag hjälpte ju Hannah lite förut, när hon var ny. Så jag tänkte samma sak med Nora ^.^ Förut så behövde jag bara "visa" Hanni hur hon skulle göra, så fixa hondet själv! Bella kan faktiskt vara fin, utan massa starka bett, hjälptyglar och sporrar! Jag är verkligen en anti-starka-bett-människa. Hihi, sporrar tycker jag är okej. Hjäptyglar har jag ju på Wårtan, men jag tycker det behövs på henne för att jag ska få kontroll! Hon kan ju börja dampa helt plötsligt!
Mini-bild på Bella, lägger upp en bättre bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0