Tja, seeeegt från datorn!

Tja! Nu bloggar jag från datorn. Går as-segt, men det e skönt att skriva på datorn istället för mobilen. Jag skrev ett inlägg på mobilen igår vid typ fem-sex tiden, men det kom aldrig upp.. KNAS!

Idag ska vi åka i Lindvallen! :D
Ni vet, där det finns en JÄTTESTOR snögubbe och ett snögubbe-land! Haha, kul för de mindre barnen iaf.. Vi ska åka med några kompisar från stallet: Jeanette (min dressyr tränare!), Dagge (hennes man), Tyra och Axel (deras barn). Och sen åker vi kanske med våra "skidkompisar". Dvs Ellinor (går i Jennys klass), Lelle (storebror) Miko (pappa), Catrin (mamma).
Det ska bli riktigt kul! :D

Jag ska försöka få med mig kamran idag då. Så det blir kanske lite bilder sen, men internett går så jäkla segt här nere i dalen (där vi bor) så kan inte ladda upp så mkt bilder. Blir nog mest bilder från mobilen! ;)

Igår när vi "lekte" i snön.. X)
Jättemysigt faktiskt! och riktigt töntigt, men K bry.. :q

Aja, puss på er! Ska dra nu ;)
/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0