SUR..

Tog bort lite på inlägget...

Det finns faktiskt många jävligt duktiga ryttare på ridskolan oxå! Jag blir riktigt sur nu, eftersom många har massa jävla fördommar om att ridskoleryttare är dåliga på att rida!
Alla har vi varit "dåliga" på att rida nån gång. Och man går faktiskt på ridskola för att lära sig, värre vore ju faktiskt om man skaffa sig en ponny/häst om man inte kunde rida... som vissa faktiskt är korkade nog att göra. Det är mycket värre!

Själv känner tex Elvira! Hon rider på ridskola och har sin fina "foder-ponny" Mirak och hon är mycket duktigare än mig! Hon kan rida JÄTTEBRA och hon går på ridskola! Jag skulle en gång rida hennes ponny och det gick ju inte alls bra kan man ju säga... x) Då förstod jag hur DUKTIG hon va/är!

Söta Mairak! :')
Valfri höjd:
1. Ridskoleryttare!
2. Privatryttare
3. Ridskoleryttare!

PUSS! Hoppas det var okej med ett litet DAMP-inlägg?.. ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0