Sätter en ny gräns?

Jag ska kanske sätta en ny "gräns" på bloggandet?
Förut bloggade jag bara om de var 20st unika eller över..
Men nu är det fler som läser min blogg, så blir svårt att hinna med.
Om man ska "tvinga" sig själv att skriva varje gång det är mer än 20st inne...
Men typ 30 som ny gräns?! Låter de inte okej :)
 <---  Idag och igår höll ni 30 gränsen iaf ;D




Idag fick Tindra vila, för imorgon är det hoppning! :D
Hoppar för Cribba i halv åtta-gruppen ;)
Så kommer nog hem lite sent, men får se om de är mer än trettio då?! :D

Tindra och jag skulle igentligen tävlat första gången igår (söndag) på Kärsgatan.
Men tävlingen blev inställd pga för få starter... då skulle jag hoppat:
70cm - Clear Round
90cm/L:C - Tävling
Men eftersom det blev inställt har vi anmält oss till Stäket på Lördag!! :D
KUL! Då ska jag hoppa:
L:D - Clear Round
L:C - Tävling
(tror jag?)

Hehe, mamma som anmält.. så har inge koll. Men det ska kollas upp!

Nu ska jag sova, sovmorgon imorgon.. börjar 09:40! :D

Fina Tindra! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0