Hemma..

Igår låg jag hemma hela dagen, inte kul.. börjar bli riktigt långtråkigt!
Längtar efter min supersöta ponny!

Sist jag träffade henne var i söndags?!! Det är jätte-länge sen!
Då galopperade vi på femman ↑ och busade! :D
 Jättemysigt, en perfekt dag för lite vinter-bus
Strålande sol, -1 grad (?) inte för kalt :)
Och en glad och pigg ponny ;)

Idag blir det inte heller något stall,
idag blir det mamma och Jenny som får ta henne.
Som dom har gjort hela veckan :)
Tur att man har er

Jag, Casper och Jenny

Nu ska jag pallra mig ner i köket och göra en ost-macka :D
Och fixa diskmaskinen, ut med de rena och in med de smutsiga..
Sen blir de förmodligen tvätten oxå, funny!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0