Från stallet!

Kom precis hem efter en fullspäckade dag i stallet. Åkte med en väldigt sen buss.. den gick 16.30 från Brommaplan och jag var inte framme förens vi 17.10 typ. Sen började "drama/teater-grej" i caffeterian, så självklart är man med!

Efter det kom min (BÄSTA♥) tränare och sa att jag skulle rida lektion, vilket jag helt glömt ^.^
*Smartiiiiis* Japp, så öste på med dressyr-sakerna och "rusade" ner i ridhuset.
Sen red jag lektion och det gick faktiskt BRA! :D
Hon är inte riktigt uppe i kondition, men hon var duktig!

Skriver mer i ett separat inlägg ;)
Har många ridpass att berätta om!

Sötnosen själv :')♥

Måste fixa nya bilder! Fast har inte visat alla än, men kommer 1 efter 1 lixom ;)


Kommentarer
Postat av: Tyra

kan fota dej, bara säga till :)<3

2012-02-11 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0