Förlåt?

Japp, så är det typ.. ingen bloggning på år?!
Eller inte igårkväll, men vi kom hem ca tio.
Och då funkade inte vattnet... inget vatten.
Inte tvätta händerna!? Fick äta pizza med bestik,
 eftersom jag var så jäkla hungrig!
Sen kunde man verken duscha eller spola i toa'n..
Man bara "Lyckodagen?!" :D
Inte direkt...

Imorsen så fick jag jävligt bråttom!
Skulle hinna duscha och sen iväg på Nationella!
Uppsatsskrivning i svenska...
En till lyckodag?! :O
Satt från 08:30-11:10
Två timmar och trettio minuer.

Efter det var det tacos i skolan!
NU kan vi snacka om lyckodag?..
eller vet inte om  man kan kalla det tacos?
...med ris.


Jag känner mig lite dom vovven ;)

Men sen åkte alla nior på teater
Den var helt okej, ganska bra faktiskt! :)
Men på slutet av theatern så började dom spela...


Så började tårarna rinna..
min älskling♥


Nu ska jag dra till stallet :D
Vi ska ha något möte?
Men det blir väl kul!
Tindra ska vila..
så jag mockar, gosar och fixar lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0