1. En bild på favorithästen

Självklart kommer Shakira högst upp, utan tvekan!

Du kommer alltid vara nummer 1 i mitt hjärta!♥
Shakira och jag fick ett VÄLDIGT STARKT band imellan oss, längtar otroligt mycket efter dig!♥


Sen kommer Tindra, min tjej♥

Tindra är en ponny som jag inte känt så länge, hehe... ^^
Men jag är (nästan) helt säker på att vi kommer ha sjukt roligt ihop ;)♥


Några som ligger ganska lika är nog:

Nemo

Nemo är på sätt och vis min lilla bebis,
mest Jenny's men han kommer ändå
alltid ha en specill plats i mitt hjärta

Kelly

Jag vet inte riktigt varför Kelly
är en av mina favvo hästar.. (?)
På sätt och vis känns det som VI
har gått igenom samma sak, med Shakira♥
Hon kommer finnas i mitt hjärta
sålänge jag mins Shakira, dvs resten av mitt liv ;)

Vicky

Vicky var min första ponny som bara jag (och Skorpan)
skötte om, hon var min första "egna" ponny
som jag slapp "dela" med andra barn  ;)
Även fast hon var rätt ouppfostrad och dum
så vann hon en plats i mitt hjärta förevigt♥

Aladin

Den lilla gula figuren har en helt egen personlighet...
Vi går kanske inte bäst ihop, men han är för söt!!
Och har sina egna små ponny-knep för att slippa ^^
Han är en del av familjen, och man älskar sin familj ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0