Godmorgon typ?

Hej! Kan man verkligen kalla dethär morgon? Eller ska jag säga att jag somna imorse? Klockan halv sex bestämde jag mig för att jag nog skulle sova? Sen kom mamma och väckte mig vid 10.30 typ... man ba dööööö! Sovit i typ 5 timmar.. Men nu taggar vi? Sitter och dunkar musik i mitt rum, Avicii - Levels (In Reverse)  heter låten på YouTube tror jag?  
 
Idag ska jag bara ta hand om min Tindra! Ska bli jätte mysigt, att bara pyssla om 1 häst, min egna häst! Så himla lyckligt lottad jag är?! Lever inte jag typ alla (dom som inte har häst) häst-tjejers dörm? Jag har 2 hästar i familjen, en av dom är helt egen min häst! Jag har en ridlärare som mamma, jag har världens bästa dressyrtränare (2, mamma & Jeanette). Jag får hoppträna och rida min (ena) dressyrtränares häst. Jag får i prinsip rida när jag vill?! Jag ska börja på ridgymnasium? Kan livet bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0