7 månader med Stockmossens Tindra♥

Shit vad tiden har gått fort!
Från dag 1, vetrinärbesiktning till sommarbete och igångsättning!
SJUKT! Vi har haft sån jävla härlig tid ihop!
Många fler dagar, månader och år vill vi ha!
 
Mitt mål är väl att försöka kvala till Dressyr ponny SM
Jag har ca 2år på mig. Hoppas att jag lyckas!
Och sen ska jag vara med i Connemara SM
nästa sommar! Och där vill jag rida med bra resultat!
 
Och vilka förutsättningar har jag inte?!
Jag ska börja på strömsholm och verkligen lära mig rida!
Jag har goa människor omkring mig som hjälper, tränar och stöttar♥
Sen har jag ju min älskling, Tindra!
Utan henne skulle inget vara möjligt :')
 
Älskar dig så otroligt mycket, min fina prinsessa♥
 
Älskar dig min plutt :')
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0