Super dålig blogg just nu?

Japp, just nu ligger väl bloggen på bloggarnas botten... har inte uppdaterat på jag vet inte hur många dagar! Dåligt, men min dator är sjukt dålig!!! Jag kunde inte änns gå in på facebook, jag kunde inte ha 1 ända internet sida uppe, då fuckade de upp sig och blev huuuur seeeeeg som helst!!!... Och det är därför jag inte bloggade något igår, de andra dagarna har jag helt enkelt inte orkat.

Idag är de studiedag! :D Och ska till stallet och hoppa Tindra. Fast jag hoppar inte förens halv åtta ikväll... så åker väl dit med typ kvart över tolvbussen? Ska smörja tror jag. Det blir smörjning av dressyrsadeln och det tillhörande bruna tränset, de som jag har när jag rider dressyr. Sen kanske jag även hinner mocka hagen? OM jag får någon hjälp d.v.s... Inte kul att stå och mocka hagen själv.


PUSS & KRAM! Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0