Aj....


Nu är jag påväg till stallet med mamma och Jenny! Vi ska löshoppa våra ponnys, ska bli riktigt kul. Igår så red jag ut med Louise på Kelly. Först red vi LillMyra och Dunderbacken. Sen red vi på femman lite, då provade jag att galoppera genom vattengraven. Och fick ett litet glädje ryck varje gång vi galopperade genom den. Hon kastade med huvudet och hoppa lite gämnfots, super gulligt! Och sen efter ridpasset så skulle jag svampa av allt äckligt vatten Och då slet om sig (stod på framsidan, ute) och sprang iväg! Jag blev fullkomligt LIVRÄDD!!! Men jag fick tag i Lillskiten rätt snabbt! Efter stallet drog jag till världens finaste pojkvän!! Mös med honom hela natten, och nu har somsagt mamma hämtat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0