Vad jag tycker ;)

KommentarTid 
Tyra om "Svar" till ponigeeks <3:
Ta de på bloggen!!!
<33333


Jag tycker att eran blogg är bra, fats den var bättre i början !
Det var roligar inlägg då, nu är det mer

"Hej! idag ska jag till stallet med ... och vi ska rida ut! :D
Inga bilder då tyvär :(
men blir någon anna dag, puss"

Jag skulle jättegärna vilja ha mer detaljerade ridpass ;)
Det skulle oxå vara jättekul med "story's" om era påni-liv, påni's
och vart ni vill komma inom ridningen! Lite fakta lixom och FLER BILDER! ;D
Fota varandra på Helgen, filma varandra på ridlektionerna ;)

Det tycker jag och jag läser eran blogg varje dag, flera gånger ;) <3
Mer uppdate's !
Och det är en kul blogg, läsvärd för dom som känner er, mer inlägg om er, påni's, rasta!

Puss på er tjejer! ♥

Mathilde & Chivas

Maja & ToyBoy (Blogga mer Maja!)

Tyra & Dino

Jenny & Aladin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0