Hoppning

Igår hoppade jag min älskling! Sista gången innan tävling :o det gick så bra ^^ Vi hoppade liten bana inne i lilla ridhuset. Det var en bana på fyra språng, bara.. Men det gick iaf jävligt bra, för att vara första gången inne. Märker att jag har fått så mycket bättre galopp på henne. Förut tyckte jag att det va sjukt svårt att hoppa i lilla ridhuset. Men nu:gaaach vad mycket bättre de går nu!! Kan verkligen börja rida i ridhuset :D Vi hoppade liten bana på 100-110cm, gick typ bra somsagt. Hon lyssnade men det var svårt att få till de i ett mini ridhus, men de e klart de e ju lika svårt för alla.. men jag är nöjd och super taggad inför tävling på söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0