Hej......

Vaa SJUKT TRÖTT igår :'(
Sorry, men jag hade iaf gjort några tids*
så det blev ju okej bloggning ändå under dagen ;)

Filmen "LA gigolo" var ju inte riktigt som jag hade trott..
Det var bara snusk i den x(
Hade siktat in mig på en lite mer "spännande" film, men nej..
bara typ... ja, ni fattar så jag behöver inte förklara ^^
Istället tog jag datan och kollade lite bloggar, sen natta ;)

Så det var typ min kväll :)
Lite tråkig.. men jag var sjukt trött, så det spelade inte så stor roll.



Idag vaknade jag vig 5.30 typ... jenny skulle tävla dressyr, div II på Aladin..
Så då vaknade förstås jag oxå, även fast jag inte skulle me -.-
men somnade rätt snabbt igen ;)

Sen när jag vaknade gick jag upp tog prinsess-tårta och pepsi till frukost x)
Nyttig man e, men nej.. det kallas sugen ;)

Så så är det!
Nu sitter jag här och ska göra lite tids* till er idag
och till resten av veckan !!
Så.. ja, det är det jag ska göra nu...
Sen blir det CP-läxor x(((
Har prov både på måndag-so och på tisdag-matte
Fast jag e rätt skillad på matte, så hoppas att det går bra ändå ^^

Efter cp-läxor blir det stallet och jag ska fota Amanda lite :P
Och hon ska nog fota mig :D
Vi rider nog på femman och jag ska nog bara ta det lugnt ida..
men det vet vi ju hur det blir med de ^^
Nää, nu ska jag göra lite tids*

PUSS!

Shakira och Philippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0