Diss!?!

Jag tycker att det har börjat komma JÄTTE-mycket fula pannband på senaste tiden..
INTE mina fovvosar direkt x(

Typ som domhär:

"Pannband med ringar från Schockemöhle:
Urläckert pannband med ringar från Schockemöhle, i senaste snittet."


och..


"Pannband V-format från GG Classic:
Myckt populärt pannband med mässingsbeslag eller silverbeslag.
• Glen Gordon•"

Asså vad har hänt??!
Jag tycker MYCKT BÄTTRE om Swarowski-pannbanden :)

Det tycker iaf jag, vad tycker ni? :)
Diss från mig iaf..
meen det kan vara snyggt på enstacka outfit's...¨
Men det e roligar och snyggare med lite Bling-bling ;D


Kommentarer
Postat av: nelly:)))

Tycker faktiskt att det nedersta asså det silvriga v formade var rätt fint ^^

2011-10-08 @ 19:26:20
URL: http://nellynygren.blogg.se/
Postat av: Alice

GG är fett fint juuuu! jag har ett :o

2011-10-09 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0