Tjarå!

Tjeeeennare på er!
Idag blev de stressigt, "i morrse" asså..
Mina "RUSK-kollegor" ringde typ fem över ett och ba:

-Var är duuu??
-Hemma, asso Smällan.. :)
-Men de e rusk-möte nu! :O
-Ops! KOMMER!!
-Bra! :D

Drog på mig ridbyxor m.m eftersom jag satt i min Ûber skööna morgonrock då!..
Sprang (halvt iaf!) till stallet och va i stallet 13.15!
Inte så illa pinkat eftersom jag satt i morgon rock för 10 min sedan!
RUSK står alltså för Rastaborgs ungdoms sektion! ;)
Tror ja iaf.. ^^

Men de blev möte till 14.30 tyyyp, sen PET-MOCKA (nogrant) i typ 1timme! eller mer.. ^^
Gjorde mat, hö-nät, borsta, medicin, sen kom mamma.
Jag gick med henne i ridhuset 3VARV och hon såg riktigt bra ut! :O
Så de va ju SKITBRA :D
Sen borstade jag Aladin (min syrras B-ponny) och tömkörde hnm! :)

Han va ju lite halvtrött ^^
Nej, men an vilade i fredags så han behövde röra lite på sig!
Han fattade INGET när vi skulle göra skänkelvikningar, men TUR att man har en mamma som kan!
Mamma lyckades dock inte heller så bra ^^, så vi tränade på övergångar, trav-galopp-trav-o.s.v..
Då va han okej-bra, inte mer!..
Jenny hade inte tid, hon red bara lill-prinsen NEMO♥

Förra vintern.. hihi, traaas-grimma ^^
Nu har han en MKT snyggare, dock e den svart..
De passar ju inte super på svarta heeeztar.. ^^
Men Nemo fick komma ut lite i skogen! :D
På måndag ska jag rida honom för Richard!
Ska faktiskt bli oerhört KUL
Eftersom han åkte till Rörby över sommar, där han "reds till".
Så ska bli nice å se hur han (& jag) har utvecklats!
Kanske blire rena fjaskot?? vem vet?! :s
Ska sen möjligtvis rida honom på tors eller fre..
Lektion för Nettis??! :D

Känns Fel om jag inte skulle lägga upp en bild på min prinsessa!♥

"mobil - kvalite . dedär ↑"
LOVE YOU!♥

Nu hade jag tänkt att sova lite..
PÖSS på er! :D

/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0