Helgen!

I helgen ska jag förlja med Nettis, för hon ska provrida två hästar! :D
Och jag ska också få prova lite, så är sjukt nervös! :s
Nettan leter häst och om hon hittar någon som hon tycker om så ska jag få rida den lite!
Typ som en "medryttare" och de ska bli så sjukt kul isf :D

De som vi ska titta på är "Olle" & "Danne" ^^

Olle är en mörkbrun valack, 2006 (alltså 6år) och uppfödd i polen, full stam =)








FIN HÄST!

Och sen va de "Danne" ♥

Danne är en ♥fux♥ med tre vita strumpor, valack 2007 (alltså 5år) uppfödd i polen, full stam :D





Så fina pojkar! :D♥

Är såååååhääääär nervös!

säg till om jag ska ta bort Jeanette.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Helt ok gumman! Och du behöver inte vara nervös, jag vet exakt hur bra du rider och vill se dem under annan ryttare när jag är på plats! Kram!

2011-11-17 @ 10:11:21
Postat av: Anonym

Helt ok gumman! Och du behöver inte vara nervös, jag vet exakt hur bra du rider och vill se dem under annan ryttare när jag är på plats! Kram!

2011-11-17 @ 10:11:53
Postat av: Lini :)

Super fina hästar!

Din blogg är jätte bra <3

2011-11-21 @ 09:34:46
URL: http://mhlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0