Jaahapp..

Hejsan alla över-grymma människor! Idag har jag varit i skolan och nördat mig, standard. Sen va jag hos en "kompis" till typ 22.00-22.30 nånting, efter skolan azzå.. Så nu är jag lite sådär lagom trött, vilket typ också är standard för mig ^^

Idag har jag typ inte ätit nått heller.. missa frukosten, försov mig. Till lunch va de typ oxpytt eller nått sånt, och de åt jag typ inget av. Sen när jag kom hem, dvs vid elva (ca:23.00) så åt jag lite spagetti & köttfärs-sås, smaka ju jättegott, eller inte.. 
(y)

Blev SJUKT SUGEN när jag såg denhär bilden, va ba tvungen att lägga upp, hehe..

Imorgon ska jag nog hoppa Wårtan förresten! :D
Hon hade kastade av igen idag.. "Wårtis dåå!.. inte göra så.." Så jag ska hoppa henne lite imorgon :P får se hur det går. Ska bli trevligt att rida. Har inte gjort på sjukt länge! sen i fredags tyyp?!!! Och idag är de lixom Måndag!! OMG azzo... ^^ Då red jag Nemo, så ingen har typ ridit Wårtan.. hehe, det kommer gå strålande vet jag redan nu -.-' Har fett dåligt samvete för att jag inte har ridit henne eller pysslat om henne något på typ Aassss-länge, stackars lilla cheeyen! Menmen.. inte så synd om henne imorgon, eller?? :P
 
Hon kan ju hoppa okej iaf! ^^

Nu ska jag typ sova, och vi har sovmorgon imorron! :D så jävla NAJS! Så ta de chill, så ses vi! ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0