Inte bloggat..

Har inte bloggat på sjukt länge.. typ 4dagar! :O Inte bra azzå, ni måste få uppdate ;)

Men de dagarna som jag inte har bloggat har livet rullat på som vanligt, eller lite knas har de varit med min kille.. men de e över nu (hela skiten asså), så de e skönt ^^ Men iaf så har jag varit i stallet och tagit de allmänt chill typ. Ridit, mockat, borstat och myst med lilla Wårtan ;)


hoppade faktiskt Wårtis igår, eller vi hade markarbete.. :)
Men det gick bra! Kmr ett inlägg om de??! :D

Ska berätta vad jag fick i JULKLAPP oxå!!! VÄRLDENS BÄSTA JUL!! Helt utan tvekan ;)
GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD JAG ÄR!

Aja, puss.. kmr ett inlägg om de ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea Philipson

Fin bild :)

2011-12-27 @ 22:58:10
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0