Hej

Japp, om man inte har bra fantasi så blir de inga bra rubrik's...

Idag har jag varit i skolissh, booooooring som vanligt, menmen. Nu e jag iaf hemma och ska typ äta, e sjukt hungrig! Sen ska jag, mamma och pappa åka och fixa pass eftersom jag ska till polen januari/februari (?) å då måste jag ju ha ett pass, så det ska fixaas nu.

Sen hem och plugga! :D (Y) !! Usch, biologi... DNA och grejs, men det e bara ett kort prov imorron. Man ska typ bara läsa 6sidor in thee boooook, så de fixar ju jag ;)

Igentligen skulle jag ridit Wårtan och Nemo. Mockat åt dom + mockat åt Bella. Men nu får de  vilo-dag allihopa istället. Men ska ut och rida imorron! :D


Gråter varje sekund, inombords♥

Finaste gipset ^^

Du lärde mig så otroligt mycket och jag vet att du är med mig varje sekund!♥

Kommentarer
Postat av: Tova ♥

R.I.P <3

2011-12-16 @ 08:32:24
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0