Duktiga ;)

Ni har varit duktiga! Läst bloggen bra och så. Men jaqg har inte varit så duktig ^^
Har nt uppdaterat på 1 000 år, hehe...
Men det har hänt så sjuuuukt mkt saker de senaste 2månaderna!!
Haha! typ just nu sitter jag och reder ut världens storsta "knull-ruffs".. xD
Har fått ut de mesta iaf ;D


Men azzå livet e helt knazzz... så där har ni en liten förklaring :p

Igår va jag i stallet och red Nemo i ridhuset, dressyra lite :)
Gick nt bra, men fick lite hjälp av Jeanette! :D Så då gick de bättre
Men i slutet blev han jättejobbig och skakade på huvudet som faan (???)
Så jag travade av och gick med honom några varv i ridhuset :)
Sen när jag kom upp till stallet och tog av sadeln
så hade han fått världens skavsår vid sadeljorden!! :O
Stackars lite kille :'(
Så han fick värsta behandlingen efter ridpasset med JOD-spray & Hellosan m.m.
Så nu mår han bättre skulle jag tro :P

Älskar dig pojken♥ även fast du e lite trög i skallen ibaland ^^
Fast de e ju jag me, så de e chill vaa? ;)

Nu ska tjejen ducsha och chilla resten av dan ;)
See ya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0