Vad vill ni att jag ska skriva?

Jag vet inte riktigt vad.. asso, jag kan ju skriva lite om vardagen och hästarna (det är typ samma).
Ni får gärna komma med förslag! Jag kanske ska börja med dagens haff!
Alla vill ju ha en pojkvän?! Och ja, de flesta är ändå singlar, jag med! :P

Juste var och shoppa igår + förrgår, blev mkt saker!
4nya shabrak blandannat! 2 dressyr + 2 hopp!
Nya tävlingsridbyxor, dem gammla hängde som en jäkla soppsäck i röven på mig.. inte stiligt!
Nytt brunt träns, när jag rider dressyr (den sadeln är ju brun!).
Pannband till tränset, borste, flät-gelè, m.m.. Alltid lika kul med nya grejer asså! :D

Bruna=hoppschabrak, blått=dressyr :)

De var det som jag köpte igår, tror jag :P
Aja, nu ska jag iaf dra mig mot skolan!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0