Prao i Skåne med mig?

Är de någon (vettig) människa som skulle vilja PRAO'a med mig i Skåne i sommar? Eller någon annan stans.. Jag prao'a på en gård nere i skåne förra sommaren, själv. Det blev rätt ensamt och man fick väldigt mycket hemlängtan.

Jag tänkte att om man är två (någon man känner) kanske det blir roligare?! :)
Jag tycker att det är bra att åka runt och prao'a (även utanför skolan!). Inte bara jobba på Rasta.. Prova jobba i lite olika stall. En bra erfarenhet! Jag funderar på att jobba med hästar i framtiden och det kan vara bra att ha lite koll på vad man kan jobba som och hur det är?!

Någon som vill prao'a med mig nästa sommar? Lite tidigt nu, men ändå.. :)

Utsikt från "mitt" rum

Kisse-katten i skåne :)

Athena

Och Lucia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0