I L♥VE människor som kollar min blogg! :D

Haha, vilken tönt jag är! Men det gör en väldigt glad när fler än vanligt kollar in ;)
Och man blir lite extra glad! Förgyller vardagen helt enkelt.

Idag är jag sjuk... igen! Lill-syrran smitta mig. Så ligger hemma med 38graders feber!..
Fyyyfaaaan, jag som skulle hoppa Tindra idag för Cribba, första gången med sadel!
Och visa att jag kan hoppa min egen häst utan att ligga på backen, efter halva lektionen.

Men icke sa nicke, så blir de inte idag...
Nu ska jag iaf gå ner och äta lite frukost och typ dricka te :)

Foto: Amanda Gidlund ;D
Fin-ina Tindra!♥


Kommentarer
Postat av: Nora

Noo, sjuk idag också!? Krya!! <3

2012-01-31 @ 11:22:42
URL: http://norajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0