15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

Jag har ingen aning?!

Hästar är bara bäst och de smittar väl?
Det antar jag, eftersom jag mår bäst när man är med dom!

Det finns ingen annan plats på jorden där jag mår bättre än i stallet!
ALLTID när jag är ledsen åker jag till stallet!
Hästarna kommer aldrig med jobbiga frågor,
dom är där och finns för en när man behöver dem!
De ger en kärlek och lycka och det är allt man behöver ;)

Sist jag var riktigt ledsen åkte jag till stallet.. grät ut, myste lite med underbaraste Blixten, pratade lite med hästarna och sen mådde man mycket bättre♥

Man vill inte vara kvar i skolan, där kommer det 10 000 frågor och konstiga blickar..
och hemma är man ensam. Åk till stället där man får kärlek och där man kan vara ifred när man behöver, prata och mysa tills det känns bättre!

Många säger att "stallet är mitt andra hem" jag skulle nog vilja säga att stallet är mitt första, eftersom jag trivs bäst där och det är helt enkelt bästa stället på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0