Tindra & Jag = LA

Tjenare, tänkte berätta lite om hur det är med mig och Tindra nu! Gällande tävlingar och så.
 
I Dressyren ska jag rida mitt första LA-program! Det ska jag rida på Söndag och jag har adrig ridit ett LA-program förut, inte på Tindra eller någon annan.. Och jag kommer inte hinna TRÄNA någonting!!!! För på lördag äe det Pay and jump på Rasta som jag ska vara med i och jag kommer ju hem idag (fredag) så kommer inte hinna rida någon dressyr alls! :(
Men vi får hoppas att lilla prinsessan sköter sig! Ska försöka jobba igenom dressyr momenten på framridningnen till hoppningen ^^
 
Och i hoppningen ska vi nog gå upp i LB i höst! Jag har ju inte tävlat jättemycket hoppning med henne. Har mest blivit dressyr med Tindra. Men nu har vi fått till det mer med hoppningen också! :D
På lördagblir de LB bana fast 90cm. Önska mig lyckatill!!! :D
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0