Slapp dag

Just nu ligger jag ba och tittar på TV i vardagsrummet... fett nice, bara chilla!
 
Idag är typ planerna att åka till stallet lite senare. Jag ska nämligen sova i Smällan tills på fredag! Smällan är en STOR röd villa med vita knutar. Den ligger ca 200meter från stallet! Jag ska nämligen vara "barnvakt" åt en av mina fd tränare Malins barn, Molly. Då får jag sova där och så. 
 
Idag kommer jag ialla fall åka ut och tahand om påni på kvällen. Hon ska nog bara få skrittas ut i skogen barback idag. Eftersom hon har varit så fruktansvärt duktig de senaste dagarna!
 
Ska nog fråga om jag får rida Olle något mer innan jag åker till strömmsholm! Lilla Olle, min prins! Hoppas jag får! :D Jag ska även hoppträna för Malin någon dag! Ska bli kul att se vad hon säger om min utveckling! :D
 
Tindra & Jag på Säva sommaren 2012 ♥
PUSS på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0