Shit vad fin!

Tja på er! Kom hem från stallet för någon timme sedan. Jag har käkat och kollat lite på TV, men ska sova alldeles straxt... börjar bli rätt trött.
 
Idag har jag varit i stallet ca 12timmar.. kom till stallet 09.55 typ och gick 21.45... nästan tolv timmar iaf. När jag kom dit började jag fixa höpåsar och mat, sen mocka jag åt heztarna och så. Efter det fick dom komma ner till gräshage ett par timmar medan jag och Maya gick en sväng med Jecci (en hund som jag passar nu, också). Vi åt även lunch och hjälpte till på ridlägret lite innan vi tog upp dom till deras vanliga hagar och åkte och badade.
 
Efter badet gick jag hem och blogga lite ;) och åt lite mellis, bytte om och chilla innan jag gick till stallet igen.
 
När jag kom till stallet kollade jag på Jeanette (tränare) red sin häst Olle lite, sen gick jag och borstade på Tindra. Jag var så SJUKT omotiverad att ens hoppa upp på henne så det fanns inte... Men jag gick mot mina "instikter" och red ändå! OCH JÄKLAR VAD HON VAR FIN!!!!

Hon var helt magisk, ni skulle sätt min prinsessa idag alltså! Jeanette tog 1bild med sin mobil :)
Det här va EN bild, den ser muppad ut... men jag rider dressyr i en hoppsadel!
Aja, skriver mer om ridpasset imorgon! Nu ska jag sova, Puss & Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0