Hej rumpfisar

Tja alla goa! Just nu sitter jag på bussen med Jenny påväg ut till stallet. Jag ska rida min prinsessa (SOM VAR SÅ OTROLIGT JÄKLA FIN IGÅR). Tindra fick även en dusch igår, schamponering och allt! Riktigt din blev min lilla korv.
Det känns så sjukt kul att börja rida nu igen efter sommaren! Jag är riktigt taggad! Tävla och träna. Hade ju en AWESOME ponny igår oxå, det gör livet bättre! Hon va också taggad igår när vi red dressyr! Kändes så OTROLIGT KUL att hon ville vara med och ville arbeta!
Vet inte riktigt vart jag vill (ska) rida idag? jag vill igentligen fortsätta på banan och bara trimma, trimma, trimma! Men det ska man ju inte.... ja, vi får se vad det blir :)
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0