påväg ut till min underbara prinsessa!

Nu e jag påväg ut till världens bästa prinsessa ;) ska nog inte rida idag, för jag hinner inte, så det blir bara att mocka och kanske gå någon promenad om jag hinner ;) Imorgon blire iaf hoppning, så då är det ändå bra om hon e taggad! :) Då kommer vi nog hoppa bana! :D eftersom vi hade "markarbete" föra gången (skritthoppa 1m, you know) haha.... men med "tanke" på det ska jag höja Lillpånin's foder stat, nu får hon 1liter havre på morgonen och 1/2liter på em.. ska höja till morgon 1liter, em 1liter! Så hon orkar hela ridpassen! ;) ja, jag vet... det handlar om styrka, hästen måste vara tränad till de! MEN för att kunna träna henne dit behövs mer energi! Fattar ni?! :))) aja, puss & kram! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0