Hoppningen med en ängel 0:)

Igår hoppade jag med en ängel! :D
Alltså gaaach vad bra det gick!! :D
Vi hade "markarbete"
men jag slog ändå mitt höjdrekord :)
Hoppade 110 igår :D

Banskisssss.......
Innan bommarna skulle man säga hur många man skulle få in
och sen rida så många :)
Som högst fick vi in 9 galoppsprång, och som minst 6 galoppsprång
Om man kunde rida på de man sa fick man 1 poäng
och om man faila fick man inga poäng, det kanske ni fattar ;)
(om man rev eller vägrade, vid hinderna, fick man 1 minus ↓)

På andra sidan hade vi bara bommar först, å sen byggde Cribba på det
med ett räcke, kryss å ett till räcke :)
I 3-kombinationen hoppa vi 110!! :D
Det e det högsta jag någonsin har hoppat
OCH det högsta hon har hoppat !
Så jag är JÄKLIGT nöjd med henne!

Hon kändes fin och sammarbetsvillig,
och jag kunnde tagga upp henne lagom mkt
så hon var framåt, men inte fööör mkt! ;)

Hon e så dukltig :')

Se upp, för här kommer vi!! :D
/M


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vart har du fått bilderna från valfri höjd?? :DDDD

2011-09-28 @ 20:24:08
URL: http://enhasttjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0