Helgen först!

Vi tar och skriver lite om helgens tävling först!
Det tycker iaf jag ;)

Jag hoppade somsagt L:D och L:B (höjden)
Vi börjar:

Kom till stallet vid tio, för banbygge, m.m... eller vi kom liite försent, hehe... men mamma var ju tävlingsledare, så hon var tvungen att vara där HELA DAGEN!
Aja, så jag gick runt i ca: 7-8 TIMMAR innan det var dax för mig att tävla :)
Det var en enkel bana att komma ihåg och det var inte heller några titt-hinnder :)
Inte för att Shakira och jag har svårt för titt-hinnder, men ändå :P

banan.. ↑
Först e det en grundomgång (röd), sen ny startsignal omhoppning (grön)! :)
hoppas ni fattar den kluddriga banskissen... :p

80cm / L:D
kommer in på banan och känner suget efter att få visa alla att vi kan hoppa!
Ponnyn känns gla och fin och går runt felfritt! :D
Tänker omhoppning, mer än jag brukar, och får till en snygg men ändå ganska snabb omhoppnings runda och blir JÄTTEGLAD! :)
Kommer ändå 3'a och det var bara 1 placerad, men jag var ändå JÄTTENÖJD med lillpåni, men kände att jag hade kunnat speeda upp det lite till ;)

100am / L:B
Kommer in på banan och "drar upp" ett alldeles för högt tempo, susar ett varv runt banan och hon verkar pigg och super taggade, eftersom jag tagga upp det så himmla mkt själv.. ^^
kommer för snabbt in på hindrerna och river 4 av 7 hinnder, i grunden... sur på mig själv att jag inte red prydligt, men ALLTID e det fel på något, eller så kan man ju säga det "snällare"... att det är alltid något man skulle kunna gjort bättre ;)
Men jag är iaf SKIT NÖJD att vi tog oss runt en 1meters banan, utan vägringar :)
OCH vi överlevde 0:)



Jag är jättenöjd med helgen och ponnyn får 10 av 10 möjliga ;)

1meter

80cm

1meter

eller..

1meter
Påni, jag älskar dig! :')

Godnatt, nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0