Go-mo-r-g-on

Tja tja bloggen, dålig uppdate... jag vet men ska bli bättre!
I veckan har jag inte gjort så mkt :)
Det blev typ bara rida och plugga :(
Hon har oxå fått en "massa" vilodagar :p
Vilket är bra! för då e hon förhoppningsvis extra PIGG
tills på SÖNDAG :D :D :D
...och då tänker ni "hon ska tävla, vad kul!"...
Men icke sa Nicke, rasta e i karantän :(((
Och vi får inte tävla :'(
På söndag ska istället jag och MANDYZ fota varandra när vi rider :D
Det ska bli NICE att få lite nya FINA bilder! :D



Veckan med Ponni:

(Tar från söndag)

Söndag:Hoppning
Måndag: Vilodag
Tisdag: Hoppning
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Dressyr
Fredag: Dressyr

2 vilodagar på 6 dagar
2 "hoppningar" -//-
2 dressyr -//-

nu ska jag bara slänga in lite UTERITTER oxå ;)
Men tror jag ska rida ut idag ;)
Och sen imorgon när Amanda fotar så ska vi nog vara på femman
om den inte e några trav :)
Både hon och jag

Från förra (och förrförra) gången hon fotade mig på femman:
 


En FAVO-bild!

Sötast.se ♥

Innan the sommer! ;)

Min bebis :') ♥
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0