Hiss till finfina schabrak! ♥

Dehär schabraken skulle jag sjukt gärna vilja ha!



"Allround schabrak från Veredus


Lyxigt schabrak i mjuk bomull från italiensk Veredus. Snygg logo i guld/silver-brodyr.
Färger: Marin/silver, Brun/guld
Storlek: Full

• Veredus •"

Tycker schabraken är snygga med stil!
Skulle jättegärna ha båda!
Men om jag var tvungen att välja så skulle jag nog ta en blandning!
Ett blått med guldig kant, det passar Shakira's guld-päls bäst ^^







"Schabrak Equiline Flag Collection från Equiline

Vårens nyhet från Equiline med Air Control System, samma modell som Octagon, fast med flagga och ränder på höger sida. Kommer i begränsad upplaga.
Vi har färgen vit med mörkblå ränder och flagga på vänster sida kvar.
Storlek full.

• Equiline •"

Fast tycke att det ser lite konstigt ut när människor kommer på lokal/klubb-tävlingar med sverige hjälm, huvva, schabrak medmera.. lixom alla tävlar ju "för sverige"..?
Haha, det är vad jag tycker om det!
Men att ha och träna i tycker jag är sjuuuukt snyggt :D
Eftersom schabraket skriker ju inte SVERIGE heller..

Vad tycke ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0