Hej :)

Hej som sagt! Har varit stygg flicka och inte bloggat på nästan en hel vecka! Och de e ju inte bra.. Nej de e det inte, men jag har iaf överGRYMMA läsare. Jag e ju inte en så "social" människa utanför skolan/stallet. Då sitter jag typ hemma och drygar mig, om jag inte e me Victor. Och ändå så e de massa människor på bloggen! Fett lycklig cheeey! :D♥

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Jobbig daa de va, elr jag va trött rättare sagt. Somnade på två lektioner + en rast. Sen när jag skulle hem så somnar jag såklart på bussen och åker för långt... too bad.
Men som tur va så kom det en buss åt andra hållet efter typ 5min, så det gick ju bra ändå. Och nu tänkte jag sova lite, även fast bara kolckan e fem.
Ja, allt detta sovande beror på soinlämning som va försenad. Satt uppe till två igår natt + att jag gick upp vid sextiden ida för att hunna skrva klart! Så nu e jag lite sådär lagom trött ;)

Bellis <3

Puss och kram, Sean banan! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0