"helg" för mig

Hej,  eftersom jag jobbat sjukt mycket ett bra tag, kanske 2 månader,  så tar jag nu "helg" ett tag. De två månader jag jobbade mycket gick jag upp senast 6:30. Mån & tis upp 6, ons & torsdag upp 4, fre upp 6, lör upp 5 och söndagar var det sovmorgon till 6:30. Och aldrig hemma innan 17... Jobba så i 2 månader är nog vem som helst död. Så nu känner jag att jag kan ta de lugnt ett tag :)
Saknar min älskling så mycket ♥
 
Idag har jag bara 1jobb. Det är att plocka in alla söta små hästar.  Men ska även göra lite andra ärenden,  hämta ut mitt körkort (mitt första blev stulet när jag var på krogen). Så mitt andra körkort på mindre än 3 månader. Det slår de flesta,  man brukar förnya aitt körkort vart 10år... hahahah.
 
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0